13 lipca 2016

54. I know when you're gone you do your thing and you live like you want


Długa przerwa, trudny czas.
20 000 wyświetleń, ponad 50 notek, 2 lata bloga...
Wpis tutaj w końcu musiał mieć miejsce. I jest - dzisiaj. 8 czerwca Wilczek obchodził drugie urodziny. Dopiero co wróciłam wtedy z Anglii, do której przygotowania wcześniej skradły cały mój czas. W dodatku od pół roku nie widziałam weny na oczy, zapomniałam co dawała mi grafika i jak bardzo się nią cieszyłam. Można powiedzieć, że gdyby nie współprowadzenie KG, tego bloga też już by nie było. Bo po co? W ciągu tych miesięcy powstało wszystko, co widzicie w tym poście. Więc z czym ja chcę do ludzi? ;p


  
  

 
 

Nie chcę się jednak poddać tak łatwo. Wiele rzeczy w moim życiu musi przejść reorganizację, bo tak dłużej być nie może. A skoro znowu zaczęłam rysować, to i PS ma szanse. Wierzę w to i wiem, że to możliwe. Dlatego na razie się z Wami żegnam, ale z pewnością nie na tak długo jak dotychczas. ;)

7 komentarzy:

  1. Mimo że nie ma tego zbyt wiele, naprawdę jest na co popatrzeć i strasznie szkoda, że żegnasz się z nami na jakiś czas :c
    Dwa pierwsze nagłówki to cuda. Jak to się nazywa brak weny, to też tak chcę :v
    Ściskam cieplutko i trzymam kciuki, żebyś wróciła jak najszybciej! ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon to cudo. Po prostu zazdroszczę osóbce, która go zamawiała :). Moim faworytem z całej notki jest nagłówek z Seleną <3.
    Życzę ci dużo weny! :)
    xoxo, Stephi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jakie tutaj śliczne prace.;D Szablonik jest bardzo ładny. Podoba mi się to menu pod małym nagłówkiem. :3 Do tej pory nie potrafię takich tworzyć (prócz tych z instrukcji XDD). Ustawienie postaci z tyłu tła i (prawdopodobnie) oraz zmiana krycia na ekran to bardzo ciekawy pomysł w pierwszej sygnaturce. :D Kiedyś robiłam podobnie.
    Nie przejmuj się brakiem weny. Mnie doskwiera to samo i to mnie bardzo załamuje.
    Pozdrawiam!
    MrsLogan z Everlasting Wishes

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sygnaturka mi się bardzo podoba, opstatnia także ładna do drugiej mam coś, jak dla mnie za dużo tej Kristen!
    Z nagłówków to zakochana jestem w pierwszym! Jest cudny!

    Szablon mi się spodobał zwłaszcza to ciekawe menu!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga sygnatura oraz i pierwszy nagłówek podoba mi się najbardziej.Świetny szablon na zamówienie !
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę,oby ukazała się
    szybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wierzymy w Ciebie i my :) Mam nadzieję, że wkrótce dodasz coś nowego! Z tego postu najbardziej spodobały mi się nagłówki, zwłaszcza dwa pierwsze. Weny życzę!
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz dziękuję za wspaniały szablon i cieszę się, ze wracasz - często tu zaglądałam pod twoją nieobecność, robisz naprawdę niesamowite rzeczy, zal marnować taki talent :)
    Niemniej każdy ma w życiu jakieś priorytety i musi je stosownie poukładać :)
    Pozdrawiam i życzę duuużo weny.

    OdpowiedzUsuń