8 grudnia 2015

49. You know that you make it shine


(c) Scar 

Okej, przyznaję, że długo mnie nie było. Bo to już ponad miesiąc... I był to czas mojej kompletnej bierności graficznej, gdyż PS stał się dla mnie już tylko obowiązkiem. Teraz powoli dotarło do mnie, że długo się nie poddawałam i potrafiłam sobie z tym poradzić, więc czemu nie i tym razem... W końcu uświadomiłam sobie też, że dzisiaj Wilczek obchodzi półtorej roku istnienia (!). I to już dało mi totalnego kopa, żeby zabrać się do roboty. I tak oto można podziwiać nowy szablon główny (w końcu) oraz trochę prac poniżej. Wyszłam z wprawy i czeka mnie sporo kolejnych prób i błędów za nim znowu coś się tu będzie na serio podobać, ale staram się i wykorzystam najbliższy czas wolny, żeby nadrobić to, co świadomie zaprzepaściłam... 

dla krukonskakrewjeslichesztozostaniesz


  
- / z Misis ↑
  
oba z Shandie ↑
  
 
 

No to co? Widzimy się za dwa tygodnie. ;)

13 komentarzy:

  1. Piękne prace! Szablon jest mega! Strasznie mi się podoba:) Z nagłówków najbardziej podoba mi się pierwszy i trzeci. Mają w sobie ten urok, który przyciąga mój wzrok! :D Druga sygnatura skradła moje serce swoimi kolorami i napisem.
    A tak w ogóle to śliczny główny *.* Jest taki delikatny i te kolorki. Świetny.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Dreidre(engravinggreys).

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon mi się niespecjalnie podoba, kolorystyka według mnie nie pasuje - poszłabym bardziej w brązy.
    Nagłówki fajne, szczególnie pierwszy ma ciekawy układ. Ale najbardziej mi się podoba ostatnia sygnaturka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Vanes, to jest za-mó-wie-nie. I skoro ktoś chciał tam granatowy, to go dostał. :P
      Fajnie, że wpadłaś! <3

      Usuń
  3. Hejjj! Tak bardzo czekałam na tą notkę! Codziennie tu zaglądałam xd (ciii) Przechodząc do oceny posta. Wickekxowoxowpxjgiwixkfowockrwockekxkekckkeoscokgisjcjaixkwkxjriakckdkxkkdckoazockwjzicjej ahhh tak bardzo oryginalnie. Rozwalil system. Jestem w rozsterce bo nie wiem która praca jest moją fav ;_; Btw! Życzę Ci byś jak najdłużej prowadziła bloga i byś niegdy nie straciła do tego zapału... Spodziewaj się mnie częściej :')
    Do następnej!
    Serdecznie pozdrawiam MISIS xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, do ostatniej sekundy powstrzymywałam się publikacją, żeby jeszcze wszystko tu grało. ;)
      Miło mi będzie Cię tu gościć. ^^
      Dzięki za komentarz!

      Usuń
  4. Jak obiecałam - tak biorę się za komentowanie :-)
    Gdybym miała wybrać jednego faworyta - nic bym nie wybrała xD Wszystko bardzo mi się podoba, zaczynając na szablonie a na ostatniej sygnaturce kończąc. W szablonie podobają mi się kolorki, są fajne :) W nagłówku z Kristen podoba mi się ilość jej zdjęć. Mi nigdy coś takiego nie wychodzi xD Drugi ma prześwietne kolorki! *-* Trzeci ma chyba za dużo topazu, ale kolorki kojarzą mi się ze świętami więc to ogromny plus :) Czwarty - taki weesooooły :D Piąty dosyć poważnie wygląda i poważnie bardzo mi się podoba :D No i szósty... Taki delikatny *-* Sygnatura z Rachel to po prostu istne cudeńko :D A ta z Seleną wygląda jak nie z tej Ziemi :D
    Czyli ogólnie rzecz biorąc, podoba mi się wszystko bez wyjątku :D
    (Ale i tak nic nie przebije nowego głównego i tego zabawowego kursora :D)
    Pozdrawiam!
    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy nagłówku nr 1 wyraźnie widać moją tendencję do wciskania wszystkiego na pracę. :3
      Aleś zaszalała z tym komentarzem. :D Z całego serducha dziękuję. ^^

      Usuń
  5. Hej! Świetny szablon główny:) Co do prac wszystkie cudne,naprawdę.Moim faworytem jest zdecydowanie nagłówek z Shandie ten pierwszy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznijmy. Ogólnie wszystko mi się podoba, no i nie mam słów żeby to opisać, "cudowne". Tak się zastanawiałam skoro już zrobiłaś jedno zamówienie to czy dla mnie też mogłabyś zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że pracki się podobają. :)
      Raczej zamówienia przyjmuję, tylko nieoficjalnie, bo czas oczekiwania to często cały miesiąc... I to jedyny niefajny fakt, który towarzyszy moim szablonom. ;p

      Usuń
    2. Och, mi to tam nie przeszkadza. Zresztą i tak notka na blogu pojawia się raz na miesiąc (czasem półtora). Jeśli się zgodzisz mogę napisać szczegóły.

      Usuń
    3. W takim razie zapraszam do zakładki "kontakt". Obu będzie nam łatwiej. ;)

      Usuń