21 sierpnia 2016

56. I know he's just not right for you

 

Zbieram się z notką od czwartku. Ten czas ucieka po prostu za szybko. Dopiero teraz, po północy, tuż przed zebraniem się do spania mogę sobie pozwolić na podzielenie się z Wami moimi ostatnimi próbami graficznymi. ;) Miałam ostatnio sporo okazji do rozpoczęcia prac, ale skończyłam tylko połowę. [Dzięki Scar macie tu połowę plus jeden i jeden nagłówek gratis i w ogóle, hahaha.] Dobra, zmęczona jestem. :P

   
*1 i 2 to współprace ze Scar*


*sygnatura inspirowana instrukcją Carllton*
    
     

Buziaki! <3

3 komentarze:

  1. Ikonki są zdecydowanie najlepszymi pracami z tej notki! Są świetne! *-* Poza tym uwielbiam drugą współpracę ze Scar ^^
    Ściskam cieplutko! ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy zestaw ikonek to cudo :) Z blendów najbardziej podoba mi się pierwszy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikonki najlepsze w tym poście! Kocham drugi rząd!
    Sygnaturki obie bardzo ładne! Natomiast z nagłówków mój faworyt to ostatni!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń