11 września 2015

44. Take me higher to infinity


Hejka. ;) Postanowiłam, że będę dodawać notki bez względu na to, ile powstanie do nich grafiki, i nie jest tak źle. Przez tydzień chorowałam, ale starałam się być na bieżąco z materiałem w szkole - co nie jest takie łatwe. Nadal jeszcze nadrabiam. ;p Co dzisiaj? 2 świeżutkie sygnaturki, współpraca i dopiero co skończony nagłówek, który jak zawsze jest jakiś nie teges... No i jeszcze taki zrzut z zamówienia ikonkowego. ^^ 

  
pierwszy ze Scar 

  

Łatwiej mi się pracuje w czasie roku szkolnego. Chyba dlatego że teraz grafika jest dosłownie miłą odskocznią. Też tak macie? 
Buziaki! 

6 komentarzy:

  1. Haa! Znowu pierwsza :) Strzeż się Moniko haha :)
    Muszę przyznać, że ta notka jest chyba moja ulubioną *-* Kurcze wszystko mi się w niej podoba, a już szczególnie fioletowa sygnaturka *-* Te kolorki, jejku. Zresztą obie sygnaturki są naprawdę piękne, tak samo jak nagłówki. Jednak muszę przyznać, że ikonki (to małe wredne zło), wyszło ci prześlicznie i zdecydowanie należą Ci się brawa za zrobienie ich :) Ja tak bardzo ich nie lubię, że rzadko je u mnie widać.

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem, chyba przydałoby się ogrodzenie... ;p
      Nadal się cieszę, że mnie odwiedzasz!
      Sygnaturki nawet mi się podobają, a tym bardziej ich kolory, ale... nagłówki [w porównianiu] wyglądają jak kurcze chore.
      Dzięki za komentarz! ;)

      Usuń
  2. Pierwszy nagłówek i sygnaturka boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się sygnaturki, ale ikonki biją wszystko <3 Cieszę się, że mogę je niecnie wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogę się doczekać efektów tych niecnych zamiarów. ^^

      Usuń
  4. Taaak, ikonki wyszły świetniee! :) A i pierwsza sygnatura bardzo i się podoba :)

    OdpowiedzUsuń