20 października 2014

17. Let’s light it up until our hearts catch fire

 
Chociaż notka dodawana na szybko, to jak najbardziej planowana i przemyślana. Wzięłam się za ćwiczenia - na razie nieco prymitywne, ale jednak. Na Katalogu Graficznym pojawił się przegląd Wilczka - jak go zobaczyłam, nie mogłam się opanować. To dla mnie ogromne wyróżnienie, bo dzięki temu wiem, że ktoś ogląda to, co sobie tutaj dodaję. Słowami wyrazić się tego całkowicie nie da. Poniżej (i powyżej) efekty moich niedzielnych "treningów". Naprawdę mi się podobają. :)

  
    

Bardzo Was proszę o wytknięcie mi jeszcze widocznych błędów. Wiem, że teksty (głównie na nagłówkach) nie są idealnie wyeksponowane. Ale może nasunie się Wam coś jeszcze. 
Pozdrawiam! :)

5 komentarzy:

  1. Pierwszy nagłówek i sygnaturka podbiły moje serducho dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikonki i pierwsza sygnaturka są wręcz miodne <3 Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą notkę! :>>>
    Sygnaturka pierwsza, 1 nagłówek i ikonki są najcudowniejsze <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ikonki ja zawsze świetne! Wciąż zastanawiam się, co powinno się na moim zamówieniu na awatar, nie mogę się zdecydować ;__;
    Pierwsza sygnaturka po prostu mnie powaliła. Uwielbiam zestawienie czarnego z żółtym, u Ciebie wygląda ślicznie :3
    Pierwszy nagłówek tej jest świetny. Znowu dużą zasługę mają kolorki i ta rozmazana tekstura (?) po bokach. Jedynie mogę się przyczepić do niewytartego księżyca na modelce oraz pasków poniżej.
    Zauważyłam, że każdy napis robisz dokładnie tak samo. Może pokombinuj tak jak jest to na ikonkach? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszym nagłówku jest rozmycie kołowe (żeby było śmiesznie, to nie wiem teraz jak ja to zrobiłam... O.o), wygumowałam go potem z centrum. Kombinowanie z napisami - ok, następnym razem będzie coś po tym kątem.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń