5 maja 2015

35. Hope if everybody runs you choose to stay


Nareszcie nie czuję się jak chomik w kółku. Za mną pierwszy dzień praktyk. Przez to nie skorzystałam z maturalnego wolnego. :P Jakoś zleci... Uzbierało się na dzisiaj trochę tej grafiki (jest więcej niż ostatnio bywało, dla mnie wręcz ogrom), więc Was z nią zostawiam. :) Głupio trochę, że nie mam sygnaturki na wstęp.  Mała renowacja i sygnaturka się znalazła. 

   
drugi i trzeci to współpraca z Eveline Dee ^^

    
    

Pozdrawiam! U was też ostatnio tak gorąco? 

12 komentarzy:

  1. trzeci nagłówek jest naprawdę świetny :)
    Kiedy opublikujesz naszą wspólną prace??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Aż mi się głupio zrobiło, bo jakoś nie przypominam sobie żadnej kolejnej naszej współpracy. Nie zagościła tu tylko praca z Niną... Zrozumialam, że każda dodaje nagłówek, który kończyła (u mnie notka 32)... Jeśli się mylę, to przepraszam.

      Usuń
  2. Pierwszy nagłówek wygląda naprawdę bardzo ciekawie. Ma świetne kolorki :) Ikonki jak zawsze wyglądają cudownie. Pierwszy rządek wygląda najlepiej.
    Świetne prace ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna grafika. Tak oryginalnie i w ogóle podobają mi się twoje prace!

    PS
    Mam nadzieję, że nie obrazisz się jeśli do prologu dodam twoją (4) ikonkę. Oczywiście dodam podpis, że to twoje. (adres bloga http://im-your-anything.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. :) Jakie obrażę? Cieszę się, że moje prace komuś się przydają. ;)

      Usuń
  4. Ikonki przepiękne! ♥ Z nagłówków urzekł mnie ten ostatni, jakoś przemawia do mnie, ma w sobie jakąś historię. Dziwnie to brzmi, ale tak czuję :P Druga praca ma świetną kolorystykę, kolory ziemi wyglądają tam bosko. Pierwsza nie trafia do mnie w ogóle, choć podoba mi się jej koncepcja.
    W ogóle, to wstyd mi, że mnie tutaj tak długo nie było. Wybacz :(
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja opinia ma dla mnie duże znaczenie bez względu na to jak często się pojawia. :) Ostatnio też zaniedbałam komentowanie Twoich prac... :o Dzięki i pozdrawiam! <3

      Usuń
  5. Mogę zaproponować, a raczej prosić o jakąś grafikę z Synami Anarchii? Ostatnio zastanawiałam się nad założeniem bloga, ff serialu i z ciekawości zaczęłam szukać szablonów. Jak się okazało niczego nie znalazłam!
    Nie piszę komentarza w formie zamówienia, bo to mimo wszystko zwykłą propozycja. Myślę, że mają dobre zdjęcia promocyjne i wraz z Charliem Hunnamem można stworzyć niezłe szablony albo nagłówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam w ogóle styczności z telewizją, a co dopiero z serialami. :) Przejrzałam jednak trochę zdjęć i sądzę, że bez problemu mogłabym przygotować jakiś nagłówek czy dwa. Jeśli Ci się spodoba, to dogadamy się w sprawie szablonu.
      Dzięki za propozycję. ;) Jestem prawie pewna, że zobaczysz takie prace w kolejnej notce. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Super, nie mogę się doczekać! ;)

      Usuń