2 września 2014

10. Don't think I could forgive you

    

Mam problemy z przestawieniem się na szkołę. Jestem cały czas zestresowana, ale przynajmniej nie zaśpię ;b Wybaczcie taki wstęp, ale moje wyczerpanie każe mi się zbierać do łóżka - za mną dłuugi dzień, a jutro będzie jeszcze dłuższy, lecz przynajmniej większość lekcji będzie dotyczyć zawodu. Może być ciekawie :) Nowy szablon przeszedł mega odświeżenie, zanim go tutaj wstawiłam. I tak na bieżąco naprawiam wszelkie niedopatrzenia... Uczę się na błędach, czyli w najlepszy możliwy sposób. 

 

 
 

Tak mnie wzięło na tekstury... Całkiem nieźle się prezentują. Mam nadzieję, że komuś się przydadzą ;)
Zamówień nie przyjmuję, bo mam mały zastój, a osoby czekające proszę o cierpliwość - z resztą pisałam Wam, że nie umiem stać na głowie... 

Pozdrawiam! I dziękuję, że jesteście ;)

8 komentarzy:

  1. Nowy główny - genialny! Bardzo mi się podoba :D
    Nagłówek jest ok, ale tak jakoś nie wpasował się w moje gusta. Zamówienie też jest fajne, jedynie usunęłabym ciemny border z postów, ale jak kto woli ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz jest rozbrajający: tak, ale nie... Dzięki za opinię ;)

      Usuń
  2. jaki spoko główny! Fajny efekt zastosowałaś po najechaniu na obrazki w postach, prosty aczkolwiek efektowny! :D Bardzo podoba mi się nagłówek i z tego co widzę, to tekstury również wyglądają fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, dziękuję ;) Szkoda tylko, że transition: all 1s nie działa dla .post-body img, ale może coś jeszcze uda mi się z tym zrobić...

      Usuń
  3. Główny to jakaś bajka! Idealnie wpasowuje się w bloga i jest świetnie wykonany. :)
    Ikonki śliczne, bardzo podoba mi się ich kolorystyka. W szablonie na zamówienie troszeczkę nie pasuje mi ten brąz w ramkach posta, myślę, że szary byłby bardziej odpowiedni. :) Nagłówek ma świetne kolory (moje ukochane kolory ziemi), poza tym panuje tam lekki chaos. Tekstury świetne! Pobieram. :)
    Pozdrawiam!

    PS: Może jakaś współpraca, hmm? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekki chaos? Ale to ujęłaś ;) Akurat brak ładu i składu towarzyszy większości moich prac. Mogę tylko obiecać, że będę nad tym pracować ☺ I dziękuję za informację o pobraniu - jest to tak rzadka sytuacja, że ją bardzo doceniam...
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  4. pobieram genialne teksturki :D na unfaithful-heaven

    OdpowiedzUsuń